Wish List.

Małe Egoistki!

Idą święta, każda z nas ma swojego św. Mikołaja. Mojemu trzeba trochę pomóc, dlatego kosmetyczna Wish List była niezbędna. Długo się nad nią zastanawiałam. Jest tyle produktów, które chcę przetestować lub po prostu mieć, że wybór był naprawdę ciężki. Postanowiłam być dla swojego Świętego łaskawa i z 20 upatrzonych wybrałam 11. W tym roku nie rosły mi diabelskie rogi, dlatego mam nadzieję, że znajdę je wszystkie pod uroczym, pachnącym drzewkiem.

Jak wygląda wasza Wish list? Byłyście łaskawe? Czy może portfel waszego Świętego ucierpi na kolejne pół roku?

pannajulia.

Dokładny opis kosmetycznej Wish List:
1. Balsam do ust Reve de Miel, Nuxe
2. Trio bronze-shimmer-highlight, Makeup Revolution
3. Paleta 18 cieni GO TO HAVEN!, Makeup Revolution
4. Setting Brush, Real Techniques
5. Szminka, kolor Dusky, Makeup Revolution
6. Bronzer Summer of love, Makeup Revolution
7. Szminka, kolor Dare to be differe, Makeup Revolution
8. Paleta róży, Sugar and Spice, Makeup Revolution
9. Lusterko 3-częściowe, Zoeva
10. Pędzel do kresek 780 r1, Maestro
11. Szminka, kolor Make me tonight, Makeup Revolution

10857883_347804078731882_1593882466757331781_n

One thought on “Wish List.

Skomentuj

