Styczniowy haul zakupowy cz. II – kosmetyki pielęgnacyjne.

Małe i większe Egoistki!

Wreszcie piątek! Jestem pewna, że cieszycie się z tego tak samo jak ja. Mimo, że od świąt mam ferie zimowe i będą trwały do końca lutego (!) to przez ostatnie 2 tygodnie naprawdę nie miałam czasu na odpoczynek. Jak na złość młoda musiała się rozchorować, a ja – z konieczności – dzielnie przejęłam rolę zastępczej mamy od poniedziałku do piątku w godzinach 7-19.

GOD SAVE MUMS! 

Jeśli wśród czytelniczek mojego bloga są egoistki, które zostały obdarzone uroczym maleństwem i jeszcze nie dostały załamania nerwowego połączonego z depresją – SZACUNEK.

Mimo, że kocham moją siostrę nad życie to czas, troska i uwaga, którą musiałam jej poświęcić totalnie mnie wykończyła, a trwało to TYLKO 14 dni!

Mam 21 lat, a poczułam się jak matka i pani domu na pełen etat! Dziecko, sprzątanie, gotowanie, wizyty lekarskie, zakupy. KOSMOS!

Szczerze jestem z siebie dumna, że ze wszystkim sobie poradziłam. Poza tym – ogrom okazywanej przez nią miłości rekompensował wszystkie trudy.

Zdecydowanie dopisuję to doświadczenie do ważnych życiowych lekcji.

– prędko swoich dzieci mieć nie będę – 4,5 letnia siostra w zupełności mi wystarcza

– o tryliard procent bardziej zacznę doceniać moją mamę – za to, co dla nas robi, za zachowanie w tym wszystkim psychicznej równowagi i znajdowanie czasu dla siebie

– my kobiety jesteśmy NIESAMOWITE!

Wracając do tematu posta – tak jak obiecałam dziś druga część Styczniowego Haul’a zakupowego – PIELĘGNACJA.

Produktów jest 8, a aż 5 z nich zasłużyło sobie na osobne recenzje, które w lutym na pewno pojawią się na blogu.

1. Balsam do ust 5 w 1 Softlips PERFECTA

Gramatura – 6,5 g

SPF 15

wersja – miętowa

Cena – 15 zł Rossmann

IMG_2571

IMG_2572

Regenerująco-ochronny balsam do ust. Według producenta ma spełniać 5 funkcji:

– nawilżenie – masło SHEA

– odżywienie – antyoksydanty + wit. A, C i E

– wygładzenie

– ochrona – SPF 15

– blask

… i spełnia.

Uwielbiam ten produkt. Za jego niespotykane opakowanie, które jest bardzo poręczne, masywne. Za piękny słodko-miętowy zapach i naprawdę miętowy smak porównywalny do zielonej gumy Orbit, a przede wszystkim za HIGIENICZNĄ APLIKACJĘ – I ❤ IT.

Konsystencja produktu jest rzadka, pomadka ślizga się po ustach ale potem bardzo szybko gęstnieje przyjemnie otulając wargi.

Wygląda bardzo subtelnie, ładnie i skutecznie nawilża.

Niestety jest jeden mały minusik – zamykanie opakowania wymaga uwagi, ostrożności, bo w przeciwnym razie najzwyczajniej w świecie uszkodzimy sobie pomadkę zahaczając wieczkiem o jej fragment.

Balsam występuje w 3 wariantach zapachowo-smakowych:

– mięta

– wanilia

– jagoda i granat

1421262678apteka_internetowa_gemini_dax_perfecta_softlips_balsam_do_ust_mietowy_65g          softlips-vanilla                                 thumb31_10269452

( zdj z sieci)

Dostępne w aptekach i drogerii Rossmann.

2. Krem do rąk „Harmony”  ISANA

Pojemność – 300 ml.

Edycja limitowana.

Cena  na promocji – 5 zł.

IMG_2576

IMG_2577

Krem zawiera Pantenol, masło Shea, olej z awokado i masło kakaowe, a jego zadaniem jest pielęgnacja, nawilżenie i regeneracja skóry na naszych dłoniach.

Zapach jest cudowny. To nuty kwiatowe i drzewne z odrobiną wanilii. W życiu nie miałam kosmetyku, który pachnie tak jak ten.

Produkt szybko się wchłania i co dla mnie ważne – nie pozostawia tłustego filmu. W ogóle nie czuć go na skórze. Nie znoszę, kiedy przedmioty ślizgają mi się w dłoniach tak, że nawet nie jestem w stanie utrzymać długopisu.

Opakowanie jest mega ekonomiczne – 300 ml kremu przy codziennej, kilkakrotnej aplikacji starczy nam na bardzo bardzo długo. Moja butla stoi na toaletce i kiedy tylko potrzebuje nawilżenia aplikuję niewielką ilość produktu za pomocą wygodnego dozownika.

Lekkie, ładnie pachnące, ekonomiczne nawilżenie – bajka.

3. Pielęgnacyjny tonik do twarzy RIVAL DE LOOP

Pojemność – 200 ml.

Cena – ok 5 zł ( często dostępny na promocji za 4 zł).

Marka dostępna jedynie w drogerii Rossmann.

IMG_2579

Tonik nie zawiera alkoholu, silikonów, parabenów i perfum. Przeznaczony do skóry suchej i wrażliwej, a jego pH jest naturalne dla skóry.

Ten produkt jest moim skarbem. Więcej na jego temat będziecie mogły poczytać w zbiorowej recenzji moich wszystkich produktów marki Rival de Loop.

4. Maska pod oczy i na powieki RIVAL DE LOOP

Pojemność – 4 x 1.5 ml.

Cena – ok 2 zł.

IMG_2567

Maseczka zawiera olej makadamia, kwas omega 3, olej z pestek winogron, kwas hialuronowy, witaminę E i Pantenol.

Produkt typu anti-aging z pH naturalnym dla skóry.

Kosmetyk odpowiedni dla WEGAN – WOW!

Więcej na jej temat również będziecie mogły poczytać w zbiorowej recenzji moich wszystkich produktów marki Rival de Loop. 

5. Szampon i maska do włosów seria „Vanilla” KALLOS

Pojemność:

– szampon – 1 L

– maska – 275 ml ( dostępna również wersja 1 L)

Cena:

– szampon – ok 8-9 zł.

– maska – ok 5 zł.

Stacjonarnie dostępny w drogerii Hebe.

IMG_2553

Produkty do włosów suchych i matowych.

Odkrycie stycznia i rewolucja w mojej pielęgnacji włosów!

Ten duet również zasłużył na osobną recenzję.

6. Peeling myjący i wygładzający z gruszką Body Naturia JOANNA

Pojemność – 100 ml.

Cena – 4 zł.

IMG_2581

Dużo dobrego słyszałam o tych peelingach. W co drugim „projekcie denko” na YT pojawiają się puste opakowania po tym produkcie oczywiście w zróżnicowanych wariantach zapachowych, a tych jest mnóstwo.

Mój kupiłam przy okazji szybkich zakupów w Biedronce – do wyboru była jeszcze truskawka, porzeczka i kiwi.

Zapach mnie po prostu powalił. To soczysta, świeża, słodka gruszka. Nie dowąchacie się żadnych chemicznych aromatów. Przyznam się wam, że kilka razy dziennie potrafię podejść do półki, otworzyć butelkę, powąchać go i tak w kółko!

Produktu jeszcze nie testowałam, ale dla mnie peeling to peeling. Ma po prostu zetrzeć co trzeba. W tym przypadku wystarczy mi jego nieziemski zapach.

Żałuję tylko, że ma tak małą pojemność. W końcu przeznaczony jest do dużej powierzchni ciała, a nie do małej takiej jak twarz czy dłonie.  Zdecydowanie jest go za MAŁO!!!

7. Szczoteczka do mycia i pielęgnacji twarzy BIEDRONKA

Cena – 20 zł.

etui, urządzenie na baterie, 4 końcówki

2 warianty kolorystyczne

IMG_2585

IMG_2586

Szczoteczki używam za krótko żeby już wydawać jakąkolwiek opinię na jej temat.

Pierwsze wrażenie jest super. Wiadomo – żadna to Clarisonic, Braun czy Philips, ale za tą cenę ważne, żeby dokładnie oczyszczała.

W lutym pojawi się osobna recenzja tego biedronkowego wynalazku.

8. Sproszkowane algi morskie ALGO

Cena – 4 zł.

Gramatura – 20g.

IMG_2587

IMG_2591

W 100 % naturalne.

Nie zawierają:

– konserwantów

– sztucznych barwników

– pochodnych GMO

– emulgatorów

– parabenów

!PRODUKT POLSKI!

Jestem tak zaciekawiona tym produktem, że jak najszybciej wypróbuje go na każdy możliwy według producenta sposób i zrobię na ten temat osobny post.

Biedronka ogromnie zaskoczyła mnie posiadaniem niespotykanego (moim zdaniem) kosmetyku, a raczej pół kosmetyku. Tak – algi pochodzą z BIEDRONKI.

Już nie mogę doczekać się eksperymentów.

IMG_2594

To już wszystkie kosmetyki pielęgnacyjne, które kupiłam w tym miesiącu. Mimo, że jest ich niewiele to czeka mnie dużo przyjemnej pracy pisząc dla Was osobne recenzje większości z nich.

Haul’e zakupowe będą pojawiały się na moim blogu pod koniec każdego miesiąca i chciałabym, żeby zawsze było w nich tyle super produktów.

Możecie przygotować się również na ULUBIEŃCÓW stycznia, o których mam nadzieję będziecie mogły poczytać już w ten weekend!

Na koniec prośba od serca do wszystkich MAMUSIEK – zachowajcie w sobie choć mały pierwiastek pozytywnego egoizmu znajdując chwilkę na przyjemności i zadbanie o siebie – jesteście równie ważne jak wszystko wokół was!

Oczywiście liczę na wasze cenne opinie, uwagi czy wskazówki, które możecie zostawiać w komentarzach pod spodem i zapraszam na STREFĘ MAŁEJ EGOISTKI na Facebook’u, gdzie wciąż ogromnej ilości z Was BRAKUJE!

Ściskam!

pannajulia

4 thoughts on “Styczniowy haul zakupowy cz. II – kosmetyki pielęgnacyjne.

Skomentuj

